ԱՄՆ-ի նախագահ Ջո Բայդենը հայտարարել է, որ դուրս կգա նախագահական ընտրապայքարից, եթե բժիշկները պարզեն, որ ինքն առողջական խնդիրներ ունի։ «Անկեղծ ասած, ես կարծում եմ, որ միակ բանը, որ տարիքը բերում է, իմաստությունն է»,- հավելել է Բայդենը։ Ավելի վաղ նա ասել էր, որ կհրաժարվի նախընտրական մրցապայքարից միայն այն դեպքում, եթե Աստված իրեն ասի դա անել։               
 

Ճոպանուղին վերսկսել է աշխատանքը

Ճոպանուղին վերսկսել է աշխատանքը
04.11.2012 | 11:04

Հալիձոր-Տաթև ճանապարհը կարճող երկկողմանի, հետադարձելի, անկանգառ ամենաերկար «Տաթևեր» ճոպանուղին, ինչպես բոլորովին վերջերս համոզվեցինք նաև էքստրեմալ փոխադրամիջոց է: Ճոպանուղու տնօրինությունը ի սկզբանե վստահեցնում էր, որ եղանակային անբարենպաստ պայմանների դեպքում ճոպանուղու ընթացքն ավտոմատ դադարում է` ապահովելով ուղևորների անվտանգությունը: Այնուհետև ավտոմատ կերպով կարգաբերվում են բոլոր ռեժիմները, և շարունակվում է խցիկների ընթացքը: Հոկտեմբերի 28-ին «ՏաԹևերի» ուղևորներն օդում անցկացրին սպասվածից ավելի ժամեր: Նրանք գտնվում էին 18 մետր բարձրության վրա: Ճոպանուղու ամենաբարձր կետը 320 մետր է:

«Իրատես de facto»-ի հարցերին պատասխանում է «ՏաԹևեր» ճոպանուղու տնօրենի ժամանակավոր պաշտոնակատար ԷԴԳԱՐ ՄԱՆՈՒԿՅԱՆԸ:

-Հոկտեմբերի 28-ին, ժամը 15:41-ին կայծակից հետո ճոպանուղին ընթացքում կանգնել էր: Քանի՞ ժամ պահանջվեց, որպեսզի ուղևորները տարհանվեն:
-20:30-ին բոլոր ուղևորներն արդեն տարհանվել էին եղել: «ՏաԹևեր» ճոպանուղու երկու խցիկները համալրված են հատուկ սարքերով և հարմարանքներով, օրինակ, անվտանգության գոտիներ, 170 մ երկարությամբ ճոպաններ և այլն, ինչպես ընդունված է նման կարգի կառույցներում: Դրանից բացի ճոպանուղու ողջ անձնակազմը վերապատրաստվել է շվեյցարական հեղինակավոր մասնագետների մոտ, որպեսզի անհրաժեշտության դեպքում համապատասխան գործողությունների անցնի:
-Նշվեց, որ դադարի ժամանակ ճոպանուղու երկու խցիկները գտնվել են 18 մ բարձրության վրա: Իսկ ի՞նչ կլիներ, եթե ավելի բարձրում լինեին խցիկները: Որքա՞ն ժամանակ կպահանջվեր, ի՞նչ միջոցներ՝ մարդկանց ապահով տարհանելու համար:
-Ճոպանուղին, բացի ավտոմատ կառավարման համակարգից, ունի նաև մեխանիկական համակարգ: Եթե, օրինակ, անհրաժեշտություն լինի, ճոպանուղու խցիկները մեխանիկական համակարգով կքաշվեն մինչև անվտանգ բարձրություն, որտեղից էլ, խցիկներում առկա անվտանգության գոտիներով, ճոպաններով ուղևորները կարող են տարհանվել: Սա ընդունված պրակտիկա է բոլոր այն ճոպանուղիներում, որոնք կառուցել և շահագործվում են միջազգային բարձր ստանդարտներին համապատասխան։
-Հաջողվե՞ց ուղևորների խուճապը ցրել:
-Խուճապ, որպես այդպիսին, չկար փոխարենը համացանցում շատ են դրական արձագանքներն այն մասին, թե որքան օպերատիվ և պրոֆեսիոնալ են աշխատել մեր աշխատակիցներն ու ԱԻՆ փրկարարները:
-Բացասական արձագանքներից ու քննադատություններից էլ, հավանաբար, չեք խուսափել:
-Հակառակը, հաճելիորեն զարմացած ենք դրական արձագանքներից:
-Ֆինանսական ի՞նչ խնդիրներ է առաջացրել հոկտեմբերի 28-ի միջադեպը:
-Մեր ուղևորներին տրամադրվել են տաք սնունդ, թեյ, անհրաժեշտության դեպքում` հյուրանոցային համարներ Գորիսում: Գորիս քաղաք հասնելու համար ցանկացողներին տրամադրվել են տրանսպորտային միջոցներ: Բոլոր տեսակի ճոպանուղիների շահագործումն իրականացնելիս նման իրավիճակների հավանականությունը հաշվարկվում է: Այդպես է նաև մեր դեպքում:
-Հոկտեմբերի 28-ին պատահարից հետո ճոպանուղին ե՞րբ է վերսկսելու աշխատանքը:
-Garaventa-Doppelmayr ընկերության ճոպանուղիների շահագործման ձեռնարկներում կան հստակ ցուցումներ, որոնց հետևում ենք նաև մենք: Այս պահի դրությամբ որոշում է ընդունվել դադարեցնել ճոպանուղու շահագործումը, քանի որ եղանակային պայմանները շարունակում են մնալ անբարենպաստ, նաև, ըստ Garaventa ընկերության ցուցումների, անհրաժեշտ է կրկնակի ստուգում իրականացնել` անվտանգության բոլոր երաշխիքներն ապահովելու համար: Ավտոմատ համակարգը համալրված է եղանակային պայմանների և տեխնիկական ցուցիչներով, որոնցից ստացված տեղեկությունների հիման վրա համակարգն ավտոմատ կերպով գնահատում է իրավիճակը, ու եթե դրա ընդհանուր նկարագիրը շահագործման համար թույլատրելիի սահմաններում է, ճոպանուղին շարունակում է ընթացքը:


Զրույցը` Արմինե ՍԱՐԳՍՅԱՆԻ

Հ.Գ. - Նյութի հրապարակումից հետո «Տաթևերի» տնօրենությունից մեզ տեղեկացրին, որ ներկա դրությամբ ճոպանուղին վերսկսել է աշխատանքը:

Լուսանկարներ

. .
Դիտվել է՝ 4934

Հեղինակի նյութեր

Մեկնաբանություններ